Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Amazing Jake's Pics

Publicerad 2010-05-03 04:28:01 i AZ 2009-2010, Pictures,

Here we go - bilder från Amazing Jake's. Det var som sagt superkul och vi gjorde en massa olika saker, tror att jag fick med det mesta på bild...


Vi började ju med att trycka ner oss i en mini-tekopp och det snurrades galet mycket. Så mycket att Andrea var mer eller mindre åksjuk resten av kvällen men men, det gick bra i alla fall.

Efter det blev det till att ta det lite lugnt och spela lite minigolf. En bana med strand-tema :)

Så här såg jag ut ;) Mörk bild men det är jag... Har ju inte spelat golf på år och dagar. Kommer ju inte ens ihåg hur man ska hålla klubban, men jag kommer ihåg att "pendla med armarna och inte med handlederna" ;) Så en eller två Hole-in-one blev det i alla fall...

Sedan var det mat som gällde. Sallads buffé, pizza, kakor, Jell-O, cheesecake osv. Här har vi en bild på äkta Amerikansk Jell-O, jag kan fortfarande inte förstå storheten i detta...

Dessert!

Air Hockey-bord och en massa spelmaskiner.

Lite mer arkadspel. De hade dansspel, köra bil-spel osv. Väldans skoj! För allt som inte gav oss "tickets" som man kunde lämna in för att vinna priser kunde vi spela gratis eftersom att vi redan betalat $20 och det var en del av priset :)

Radiobilar i black-light. Andreas skor lyste så coolt i mörkret, mina gjorde det också men inte fullt lika mycket så det var svårt att fånga det på bild...

Efter att ha laddat upp med radiobilar så var det dags för go-cart. Vi klämde ner oss i en liten bil och Andrea fick köra. Vi blev omkörda av varenda bil! Det var bara fem bilar i varje "race" eftersom att det var så litet men jag tror att vi blev varvade fem gånger av varenda bil. Haha, men som vi skrattade!

Det var en kväll som nog förlängde mitt liv med några dagar för jag skrattade något sjukt mycket. Vi spelade även Lazer-Tag men det fick jag inga bilder på men jag sög på det! Jag kan ju inte sikta! Men men. Det var lite synd att vi inte kunde bowla heller men inte så mycket att göra åt det, vi spelade desto mer arkadspel - vi körde en massa racerbilar i en massa olika städer och länder; Paris, Moskva, Egypten, London osv.

Hoppas att jag kunde förmedla lite av hur kul det var genom bilderna :)

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2010-05-03 09:23:12

sv: tack, jag ska se till att benet blir bra fortast möjligt :)



förövrigt, gokart är typ det roligaste som finns :D

Postat av: Therese

Publicerad 2010-05-03 18:38:56

Go-kart är kul, vi får köra det när du kommer hem till Sverige igen. Vore trevligt med en omgång minigolf i hamnen också =) Vad jag vet förlorade jag sist, är sugen på revansch... Mahah

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela