Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Forest Gump & Existentialism

Publicerad 2010-05-18 04:59:02 i AZ 2009-2010,

Idag har vi tittat på Forest Gump i min historiaklass, påbörjat en uppsats om Existentialism i min Engelskaklass (en del av våran final), dansat knas/contemporary dans i min dansklass. I min dansklass håller vi just nu på med en contemporary-dans som är ganska så knasig och annorlunda, vi ska ha redovisning på den imorgon och efter det ska vi börja jobba på våran final som kommer att vara en dans. Jag blev tillfrågad om jag ville bli intervjuad för skoltidningen så det händer imorgon.

Under lunchen så letade jag och Saori efter stället där vi kunde beställa The End of The Year Video och sedan så skulle jag kolla upp lite inför att Elin kommer på Lördag så att hon kunde komma med mig till skolan nästa vecka. Men tanten på rektorsexpeditionen var inte så hjälpsam, hon sa bara att det inte gick eftersom att vi har ett sk. "closed campus". Men imorgon ska jag minsann prata med Dr. Santa-Cruz och så ska vi nog komma fram till något.

I min keramik-klass så fick vi idag rösta på lite olika kategorier "Student Choice Awards" och så kunde man bland annat rösta på;
- Klassens Clown (så klart)
- Mest Dramatiska Eleven
- Bästa Keramikern
- Mest Utveckling (under terminen)
- Bäst Klädstil
osv.

Så det ska bli kul att se hur det går haha.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela