Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Late Flight...

Publicerad 2010-05-22 17:46:34 i AZ 2009-2010,

Sa var det ju tankt att mamma, pappa, Adam och Elin skulle landa klockan 16.00 Amerika tid. Men nu far vi se vad som hander - fick ett sms i natt som sa att deras flyg fran Sverige var 2,5 timma forsenat. Inte kul! Sa de maste boka om de andra biljetterna... Jag vet inte riktigt var de mellanlandar men forhoppningsvis kommer de hit inte allt for sent.

Annars kommer det bli en dag av stadning och plugg sa jag far det undanstokat tills att de kommer hit. Imorgon blir det baseball - Arizona Diamondbacks vs. nagot annat lag. Nagot med Blue i namnet tror jag det var...

Jag vaknade tiidigt idag, for att vara en Lordag. Hade svart att somna ocksa. Ar som ett litet barn pa julafton ;) ska bli sa kul att traffa familjen, forstar fortfarande inte att de kommer vara har inom en snart, snar framtid.

Ciao

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-05-22 18:37:19

Hej Semlan!

Ja tänk att dom är på väg till dig och tänk att du snart kommer hem. Förstår att det är med blandade känslor. Idag har jag fixat en massa grejer inför studenten... Tiden går fort. Ses snart. Å du se till att flyget är i tid den 4:e! :)

Paxar en bit tårtflarn med jordgubbar och vispgrädde till dig. Kramar i massor!

Postat av: Emilia

Publicerad 2010-05-22 23:16:13

Gud så kul att din familj kommer! Bet you're exicted :) Jag hoppas du känner att du fått ut vad du ville av ditt år :) Året här hemma i Sverige har faktiskt gått jättefort, det känns som jag började skolan nyss, men det var ju tio månader sedan. Förhoppningsvis går det lika fort för dig. Vilket år börjar du nu i Sverige?



Njut av tiden med familjen! Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-08 09:07:01

hejhej, jag undrar hur det är med valen. asså, om jag önskar delstatsval till arizona, hur stor är chansen att jag kommer dit?



och om jag inte får komma dit vars far jag då liksom?? till nån random håla eller?



hade blivit superglad för svar!kram:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela