Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Libby Luau 2010

Publicerad 2010-05-22 06:55:32 i AZ 2009-2010,

Idag hade vi Band/Marching Band/Guard BBQ eller som det nu kallas Libby Luau efter Mr Libby som nu är band director. Det var mitt allra, allra, allra sista uppträdande med Guard. Det gjorde mig lite sorgsen. Men allt har ett slut... Men i alla fall så fick jag en Senior Gift av alla i Guard - en egengjord, batiktröja med trycket Ain't gonna face no defeat från Somebody to Love. Den är lite liten men jag älskar den :) Sedan åts det massa mat; Sesame Street Cupcakes, SunChips, sallad osv. Pratades en massa strunt och delades ut priser.

Jag och Niecy hade våra "fina" toppar från våran kostym för jag har redan packat ner min Guard T-Shirt så vi körde på rosa glittertröjor :) Vi är de enda Seniors i Gold Guard.

Jag fick även reda på att jag kan köpa en show flagga idag :D 20 dollares. It's mine! Wohoo! På Måndag betalas den och hämtas upp.


Den här låten betyder så mycket för mig, den innehåller så många minnen. Uppträda. Le. Hårspray. Plattångat hår. Barfota. Guard. Guard golv. Championships. Brons i State. Rosa och lila. Lila ögonskugga. Älskade flagga. Partners. Gilbert Gold Guard 2010 - best ever.

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela