Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

My Last Wednesday of School

Publicerad 2010-05-20 02:08:39 i AZ 2009-2010,

Från och med idag är varenda dag i skolan en sista dag. Min sista "riktiga" skolvecka. För nästa onsdag har vi seniors minsann en ledig dag medan alla andra har finals och på torsdag nästa vecka är det genrep på morgonen och Graduation på kvällen. Helt overkligt.

Dagen började inte så bra... Jag försov mig med typ 40 minuter. Men jag hoppade upp ur sängen och smällde i mig frukostpankakorna med Nutella på två minuter. Sedan var jag tvungen att platta håret för att de tog fotot till artikeln i skoltidningen idag men hårplattningen tog inte så lång tid. Sedan var det till att slänga på mig lite kläder och kladda på lite mascara. Sedan var det dags att åka till skolan :)

Annars så hände väl inget speciellt idag; vi tittade klart på Forest Gump, jag fortsatte jobba med min Altered Book, vi påbörjade våran Engelska review inför våran andra final och i keramiken så laserade/glaserade/glazade jag min sista kreation. Nu ska jag snart troligtvis knalla ut på en liten promenix och efter det blir det lite studerande...

So Long Amigos

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2010-05-22 07:47:06

tiden går verkligen fort, känns som att det var igår jag började sista året och i förrgår du stack iväg ;) ser fram emot att du kommer hem iaf, vill höra om allt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela