Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Yearbook!

Publicerad 2010-05-06 06:09:02 i AZ 2009-2010,

Nu har jag den. Den amerikanska High School traditionen. Nu är den min. Gilbert High School 2009-2010 Yearbook! Woho. Helt vit är den på omslagen förutom en plastficka med en liten folder i med tips för framtiden. Innuti är hundratals bilder - jag är med på fyra och så är jag citerad två gånger. Inte fy skam ;) haha. Bilder kommer någon gång senare.

Helt sjukt att jag har min egna Yearbook, men helt klart coolt. Yearbook Signing Partyt var väl kanske inte världens dragigaste (hahaha...) party men första timmen var kul när mina kompisar (de få som var där) skrev i boken och andra timman var lite smått långtråkig. Imorgon blir det att ta med boken till skolan och låta kompisar skriva i den. På Fredag åker den också med till våran Guard Banquet dvs. middag ;)

Sweet Dreams

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2010-05-06 09:45:21

Åh vad roligt med yearbook! Kan du inte lägga upp lite bilder på den? :D

Postat av: Therese

Publicerad 2010-05-12 10:08:25

Mysigt med yearbook. Tycker som Cecilia, kan du inte lägga upp nån bild på den? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela