Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Första Advent

Publicerad 2010-11-28 17:55:24 i Pictures,

Glad Första Advent!

Idag har jag suttit klistrad framför min lilla dumburk med en massa småpyssel på min UF-blogg. Men ikväll ska det vara klart och igång. Så mycket adventsmysande har det inte blivit än... Men snart ska jag iväg till Hälsomagasinet och köra lite BodyPump och efter det blir det kanske några lussebullar - vet inte om vi har köpt någon glögg än?

Den här bilden för några dagar sedan är lite lagom advent-ig men nu är det ju ännu mera snö :) Just nu tycker jag om snön, det är ju så fint men tids nog lär jag väl tröttna.


Igår var vi hos mormor och morfar på lutfisklunch - det brukar vi alltid ha runt advent :) Namnam. Efter det blev det lite träning i City och jag knäpte den här bilden med iPhonen. SparbankenVäster i finfin julbelysning. På tal om banken så ska jag jobba hela jullovet :) Det ska bli superkul, lite tråkigt att det inte blir mycket till jullov men det blir ju ändå lite mijöbyte från skolan till banken.

Kika in senare - då "lanseras" min UF-blogg på riktigt. Då ska jag ha knåpat klart med det mesta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela