Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

SACO-mässan m.m.

Publicerad 2010-11-18 21:14:04 i Everyday,

Ja. Igår natt var det då dags för Harry P. Den var bra, inte det absolut bästa jag någonsin sett men bra. Den är ju 2,5 timma lång men det kändes inte riktigt som det. Men sedan så var det ju mitt i natten så man började ju vara lite trött också. Men klockan 02.00 var filmen slut och sedan var det att sprinta hem och slänga sig i sängen. Therese sov över hos mig och hon började jobbet kl 06.00 så hon fick bara några timmars sömn. Själv var jag ganska pigg när jag vaknade runt halv sju.

Sedan var det ju SACO-mässan. Tusen intryck! Massor med folk. Utbildningar hit och universitet hit och högskolor dit. Sprang på föreläsningar och åt en bit morotskaka till lunch för att kön till matstället var typ en mil lång! Det slutade i alla fall med en hög med kataloger, broschyrer och info-papper om utbildningar utomlands, universitetskataloger och utbildningar i Sverige. Bussresan hem var typ den längsta i historien kändes det som. Det tog bara en dryg timma men jag var så himla trött och kunde inte sova i någon bekväm ställning på bussen... Sen gick jag genom stan som en zombie och sen dess har jag hållt mig hemma och slappat och nu ska jag hoppa i säng lite tidigare än vanligt.

Go' Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela