Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Bad hair

Publicerad 2010-10-03 15:45:14 i Everyday,

Nackdelen med att ha långt hår. Förrutom att det alltid är massa långa blonda hårstrån på allt svart så är den garanterat största nackdelen att rensa golvbrunnen i duschen! Fy tusan. Men nu är det gjort. Skönt att ha det avklarat och slippa det på några månader.

I sommras blev det stopp någonstans mellan min toalett och golvbrunnen så hela mitt badrum blev översvämmat. Där stod jag och moppade vatten i typ 1,5 timma. Men det var troligtvis för att min dusch inte varit använd på nästan ett år och då liksom torkat fast lite... Inte som att jag tänkte på att rensa golvbrunnen innan jag åkte (fast nu kanske man kommer ihåg det till nästa gång?)

Där fick ni en rolig och fräsch uppdatering från min söndag. Nu väntar E! True Hollywood Story - Vänner och Thérèse Raquin. Senare blir det gymmet och lite BodyPump.

ps. nu är jag väldigt sugen på att köpa boxen med alla Friends-avsnitten... men just nu är det avhållsamhet när det kommer till shopping. Kanske ska skriva upp det på önskelistan (det är ju nästan, typ, snart jul... typ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela