Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Relapse: Vampires!

Publicerad 2010-10-06 21:48:33 i Everyday,

Nu är det ju några år sedan men precis som alla andra var jag, under några månader, en enorm Twiligt-nörd. Man fastnar ju som nytuggat tuggummi under en sko i de där böckerna (fin liknelse va?). Och idag fick jag hem True Blood säsong 1 från Cdon och så var jag och mamma inne på Bokia och jag kunde inte motstå erbjudandet om "Månadens Pocket - 49:-" Vampire Diaries Uppvaknandet och Kampen - L.J Smith.

Tv-tittande i höstmörkret...

Vi får väl se om det blir den här boken som får följa med på tågresan när jag ska upp till Sthlm imorgon. Ska ju nämligen på smyckeskurs och träffa min rådgivare på Kristallrummet i och med mitt UF-företag... Spännande och pirrigt. Bara jag hittar så går det nog bra och det ska nog inte vara så svårt heller - jag laddar upp med kartor både i mobilen och i pappersformat från hitta.se. Jag landar ganska sent i Nypan imorgon kväll så någon uppdatering blir det nog inte men på fredag kommer det nog någon ska ni se :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela