Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Things that caught my eye...

Publicerad 2010-10-13 20:41:33 i My Wish List,


Två underbara lampor från Mio, serien In Love. Små tankfulla detaljer som lampstnöret med Peace-märket och den lilla skylten med texten "Make Love Not War" på golvlampan, lite Efva Attling inspirerat känns det...

Underbara små jordglober från Nordik. Fast när vi var där så hade de hängt upp dem så jag är lite sugen på en hängande jordglob - häng upp den i nylontråd och det ser ut som att den svävar liksom...

Jag hittade inte så mycket andra bra bilder på saker jag såg - hade nämligen inte kameran med mig (väldigt o-blogg-proffsigt av mig...) haha ;) Men Bolagret hade också mycket fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela