Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

BodyCombat

Publicerad 2010-09-27 18:05:23 i Everyday,

Precis som jag skrev förra veckan ska jag köra BodyCombat idag. Hade lite småfunderingar på att hoppa över det eftersom att jag fortfarande har galen träningsvärk i benen sen Pumpen i fredags. Men äsch! Träningsvärken ska vi träna putsväck. Nu ska jag bli ett med karatesparkar och vänsterkrokar - vi får se hur det går :)

Annars så har jag hunnit med att klippa gräset (utan att blåsa bort), vara i skolan (såklart), svänga förbi ICA på vägen hem från skolan och hitta Edamamer! (supergoda sojabönor som är vanliga att få innan maten på asiatiska restauranger). That made my day. Nu sitter jag och letar kak-recept. Är supersugen på att slänga ihop lite all-American-cookies typ Snickerdoodle Cookies och Chocolate Chip Cookies - vi får väl se om jag får tid någon gång i veckan. Jag har även fixat tågbiljetter till när jag ska upp till Sthlm på smyckeskurs nästa vecka.

Nu måste jag hoppa i träningskläderna - BodyCombat rapport kommer :)

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2010-09-30 17:27:46

åh smyckeskurs låter spännande! vad innebär detta? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela