Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Prince of Persia

Publicerad 2010-09-24 23:54:49 i Movies,


Nu känns det som att bloggen har blivit någon form av film-blogg. Men vi kan väl säga att jag har haft filmtema de senaste veckorna. Ikväll kom turen i alla fall till Prince of Persia. Och jag var nog lite anti till den här filmen innan jag sett den men jag tyckte den var bra. Riktigt bra. Som en äventyrs Disney. Som någon form av blandning mellan Gladiator, Mumien och Troja... Me like.

Annars så känns det som att jag har haft för mig en del annat idag också. Hann med ett pass BodyPump på gymmet - känner fortfarande i benen och nu var det ju några timmar sedan jag var där... Dagen började med att jag var på banken kl 10 för att starta igång med företagskonto och hela kalaset i och med mitt UF. Sedan knallade jag till skolan och bokade vandrarhem i London till när vi åker dit med Eng C. Efter det blev det dagens enda lektion - Sh C. På vägen hem stannade jag på EuroSko för att köpa de snygga stövlarna jag sneglat på några dagar nu - så vi får se om jag behåller dem.

Jag skulle kolla mitt saldo på kontot idag via telefonbanken (innan vi bokade vandrarhemmet) och jag trodde jag hade slagit fel siffra så jag hade kommit in på mitt sparkonto så jag var tvungen att dubbelkolla via internettbanken. Då är det ju inte så att jag brukar knalla runt med min i-dosa i väskan men eftersom att jag varit på banken så tog jag med den ifall att. Så gick jag in och kikade - och minsann! Där satt det mycket mer kosing än jag väntat. Jag jar nämligen fått lön! Jag hade ingen susning om att jag skulle få mer lön från i sommras men men. Happy News :)

Nu ska jag sova. Imorgon kommer ett inlägg om Eng C projektet - Mission Great Britain (tror inte jag skrivit så  mycket om det... ) och kanske lite annat smått och gott. Har i alla fall en hög med skolarbete som jag skall ta mig igenom.

Sweet Dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela