Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Shoes everywhere

Publicerad 2010-09-15 15:23:48 i Everyday,

I lördags var mamma och jag i Skärholmen och shoppade och jag letade höst/vinterskor men jag hittade inga. Eller hittade inte, jag prövade dessa supersnygga stövlar... Men jag har för tjocka vader! Jag vette tusan hur jag ska kunna förminska mina vader så det är bara att fortsätta leta.

Så idag hoppade jag in på DinSko igen och köpte med mig dessa hem för lite extra provgående... Jag vill så gärna ha ett par stövlar. Får väl se om jag kan hitta några andra skor i de resterande skoaffärerna i lilla Nypan. Jag kan väl trösta mig med att bootsen bara kostade 499:- när stövlarna skulle ha gått på 1199:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela