Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Tjejmilen 2010

Publicerad 2010-09-05 21:27:26 i Everyday,

Fan va bra jag är. Aldrig trodde jag att jag skulle orka att springa nästan hela Tjejmilen utan någon som helst konditionsträning sen jag kom hem. På cirkus 78 minuter tog jag mig runt. Startade i grupp 5 - För dig som klarar Tjejmilen på 63-65 minuter. Du ska klara av att springa eller jogga hela vägen. Det stämde ju inte riktigt eftersom att det var folk tll höger och vänster som gick även fast det var tydligt att om man gick så skulle man gå till höger. Höll på att gå bananas på en del... Vi skulle nog (om man kollar på resultatet) startat i en annan klass men det blev bra som det blev, var ju ändå folk som gick ivägen...

Så nu sitter jag med en finfin medalj och en goodiebag :) Vi passade även på att fira farfar som fyller år imorgon. Det var ju jag, mamma, farfars fru Marie-Louise och min farbror Wilhelms flickvän Sofi som sprang. Sofi sprang på kanontiden runt en timme. Marie-Louise, mamma och jag snubblade in ungefär samtidigt även om jag drog ifrån några meter runt 8 km-markeringen.

Hoppas att ni haft en bra helg

Puss

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2010-09-06 21:23:23

Bra jobbat! Sjukt att du orkade...

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela