Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Today

Publicerad 2010-09-25 23:41:22 i Everyday,

Tja, ett inlägg om Mission Great Britain blev det inte idag. Kanske kommer imorgon ist. Idag blev det istället pyssel hit och dit. Jag satte upp mina högtalare,  fixade så att det blir så snyggt som möjligt med sladdhärvor hit och dit. Sorterade även pappas mutter-skruv-spik-och-lite-allt-möjligt-låda... För en liten slant som går till mitt UF-företags startkapital. Så tja, pluggandet väntar tills imorgon. Då blir det nog en lång dag med plugg...

Här får ni se resultatet av 1 timma och 53 minuters sortering...

Före

Och efter.

Visst ser man lite skillnad i alla fall?

Nu ska jag hoppa ner i sängen och läsa lite Marian Keyes - Är det någon där? Har precis påbörjat den och min första Keyes-bok så jag hoppas att hon är lika bra som det verkar att alla tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela