Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Tomatröd, apsvettig och superglad

Publicerad 2010-09-21 20:16:27 i Everyday,

Ja, det är tre ord som beskrev mig efter aerobic-passet. Tomatröd, apsvettig och superglad. Och megatrött kan jag väl lägga till. Det var jobbigt men peppig musik så det blev enklare. Helt klart ett pass jag kommer att fortsätta gå på nu - måste få in mer kondition i träningen. Och jag kände att jag halkat efter när det kommer flåset. Är lite sugen på att prova på BodyCombat på måndag... Provade på det någon gång för lääänge sedan och tror att det kan bli kul. Plus att jag såg det på Biggest Loser Sverige igår (jag var väl inte själv om det...).

Nu är det Idol 2010 som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela