Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Mitt Skrivbord.

Publicerad 2011-02-09 12:00:00 i Pictures,

Några random bilder från mitt skrivbord just nu.

Disney Couture-halsband som jag fick i julklapp.

Embracelets UF-armband. En sneak peek av ett av vårens armband - det vita med den stora turkosa pärlan. Finns bara tre ex. Vår-armbanden kommer den 1 mars.

Gymschemat. Idag blir det Pump för första gången på månader, har inte tränat det sen innan jag upptäckte svullnaden på halsen eftersom att jag efter det i stort sett inte tränade... Men nu är jag igång igen. Så nu förbereder jag mig mentalt för en veckolång träningsvärk efter dagens pass...

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2011-02-10 16:42:22

ser fram emot att se de nya armbanden! sugen på att köpa :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela