Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Solsidan

Publicerad 2011-02-01 20:13:50 i Movies,


Sen jag kom hem ifrån USA har jag hört enbart jubel om Solsidan som jag självklart totalt missade när jag var borta. Men inför andra säsongen köpte mor och far säsong 1 på DVD så jag skulle få njuta av detta hypade skrattkalas. Nu har vi kollat klart på de tio avsnitten i säsong 1 och ja, det var kul men inte såå förbaskat kul som jag hade föreställt mig. Eller hade jag så höga förhoppningar att jag blev lite anti när jag väl såg serien? Eller är jag för ung? Eller är det helt enkelt inte min humor?

I vilket fall som helst så höll jag på att dö (tillsammans med mamma och pappa) igår när vi kollade på bloopersarna (eller hur man nu böjer det på svenska...). De tyckte jag nästan var roligare än hela serien. Så om ni någon gång får chansen - kolla på Solsidans bloopers ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela