Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Sista första dagen...

Publicerad 2011-01-10 21:50:40 i Everyday,

Imorgon är det den sista första skoldagen i terminen för grundskolan och gymnasiet i mitt liv... Det känns både kul och tråkigt att skolan ska börja igen, som alltid. Man längtar men så vet man att om några dagar kommer det vara precis samma gamla visa som förra terminen och längtan till närmaste helg eller lov växer. Men, om några veckor när det nya schemat börjar så kommer jag ha superslappt schema med sovmorgon 4 av 5 dagar eller alla fem om jag så vill och korta dagar... Så det ska nog gå bra ända fram till studenten. Känns helt sjukt att jag tar studenten snart... 10 juni :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-18 20:32:54

åh studenten... jag kommer gärna o tittar på dig då om jag kan! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela