Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Skryt

Publicerad 2011-07-26 19:59:26 i Everyday,

Ja, det är lite lagom dött här på bloggen måste jag säga - har i stort sett blivit en bokblogg. Jobbet ger mer fri tid på fritiden då inga läxor/skolarbeten ligger och maler medan det istället inte hela tiden händer så mycket om dagarna. Eller det är klart att det gör men varje dag stöps ju i samma form och jag kan ju inte heller berätta vad som händer på jobbet pga sekretessen. Men jag ska försöka bli lite bättre på vanlig bloggning nu.

Jag kan börja med att berätta att jag fick reda på hur det gick på mitt Cambridge-prov som jag skrev veckan efter studenten. I mitt "Certificate in Advanced English (CAE)" fick jag ett A med 90 poäng av 100. Woohoo! Det gjorde mig glaad :)

Annars har jag varit på Surprise (ett glass- och crèpes-ställe här i Nypan med galet god hemmagjord glass och Nutella-crépes) flera gånger de senaste veckorna med både kollegor och kompisar. Sommarmys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela