Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

14.

Publicerad 2011-06-20 17:16:58 i Books,

Moonwalk - Michael Jacksson

Boken skrev han när han var 29 år (om jag inte missminner mig helt) och är han berättelse om sin livsresa till den punkten i hans liv. Den är intressant, lättläst och proppfylld med foton vilket är väldigt kul att titta på. Men helt ärligt tycker jag inte att han är/var en bra författare, jag vill veta mer om det han berättar om och jag tycker att hans sätt att skriva nästan är lite barnsligt och enkelt - kanske är det översättningen? För musik och sångtexter kunde han ju minsann skriva så det skrek om det... Men om man är en Jackson-fantast är den läsvärd och är du inte det, precis som jag, utan bara ett normalstort fan så kan den läsas om du inte har något vettigare för sig för den går väldigt fort att läsa.

Kommentarer

Postat av: Angelina

Publicerad 2011-07-04 14:17:54

den skulle jag vilja läsa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela