Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Ikväll blir det Vilda Västern

Publicerad 2011-03-31 18:26:33 i Everyday,

Ikväll är det studentfest. Det var inte ett direkt ja när jag visste att det skulle vara ikväll pga mycket plugg (Samhällen) och Högskoleprovet på lördag. Men sen tänkte jag - äsch, det går som det går på Högskoleprovet, man kan ju göra det flera gånger och jag är bara student en gång. Så det blev studentfest. Samhällen är jag ju klar med, fick inte hålla min presentation idag så det blir imorgon men då har jag lite tid att öva på föredraget. Frågan är bara om jag ska slänga ihop en liten Power Point så att det blir tydligare för de som  lyssnar på mig? Vi får se, tror inte att det blir så.

Tillbaka till studentfesten, tema: Vilda Västern. Ja, det är väl kanske inte så att man hoppar upp och ner av upphetsning men men, det blir ju vad man gör det till. Jag ska vara cowboy, eller cowgirl. Men jag har ingen cowboyhatt eller äkta boots (trots att det var mitt mål när jag var i Arizona att köpa båda, men det blir inte alltid som man tänkt sig). Men det blir jeans, rutig skjorta,bälte med stort spänne och låga toffsar - inte så himla spännande men det blir nog lagom. Det är ju så vi är här i Sverige, lagom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela