Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Nötblandning, plugg och Glee?

Publicerad 2011-03-13 16:44:07 i Everyday,

Sitter och mumsar på min nygjorda lilla nötblandning - naturella cashewnötter, torkade tranbär och lite 70% choklad - mums! Ska samtidigt egentligen sitta och tolka några texter ur Bibeln och några andra urkunder men jag är inte jättetaggad... Hmm, undra varför. Vem skulle inte sitta och analysera olika religiösa (och mer eller mindre tydliga) texter angående döden och livet efter döden, bara för att det är kul? Men men. Förhoppningsvis blir jag klar idag. Men senare blir det nog lite Glee i alla fall, mamma och jag ska börja kolla. Jag köpte första säsongen i London men sen har den blivit stående i bokhyllan. Jag såg några avsnitt i USA där den är omåttligt populär och jag tycker om musiken... Men vi får se vad mor min säger, annars får jag kolla själv ;)

Nej, lite mer tolkande av texter ska jag göra innan jag hittar på något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela