Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Sjukstuga

Publicerad 2011-03-10 11:00:22 i Everyday,

De senaste dagarna har varit riktigt seega. Tjock i halsen. Täppt näsa. Illamående som kommer och går. Ont i huvudet. Lite lagom feberfrossa utan riktig feber. Idag har det mesta som tur var gett med sig. Lite i alla fall. I tisdags var jag bara på ena av mina två lektioner i skolan - engelskan. Eftersom att många lärare är borta i och med årets språkresor med de som läser italienska, spanska, franska och tyska. Så det känns inte som att jag missat så galet mycket. Men idag ska jag försöka få lite plugg gjort. Har lite uppgifter som ska in de kommande veckorna så jag har saker att göra - Samhäll C, Religion B, Svenska C och lite Rättskunskap. För att inte säga UF - där kan man jobba hur mycket man vill :) Speciellt inför mässan den 25 mars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela