Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

64 push-ups.

Publicerad 2011-05-18 22:28:23 i Everyday,

Enough said. (men med pauser måste jag ju få tillägga) Kör appen 100 push-ups just nu och det går ganska bra hittls. Kan väl inte skryta med att varje (eller ens någon) armhävning gör så att jag nuddar näsan i marken utan att dö av utmattning men alla är dem på tå! Här kan ni också vara med och köra. Det är inte exakt samma som appen jag kör men nästan :) Idag körde jag vecka 4, dag 1 och det resulterade i 64 armhävningar! Puh.

Annars har jag idag
- anmält mig till balen
- betalat balen
- inte pluggat lika mycket till ShC-uppsatsen som jag borde, men det hinner jag ju imorgon
- kollat på ett Grey's med mamma (vi är någon, eller några säsonger efter TVn)

Nu ska jag hoppa i säng för imorgon ska jag vakna tidigare än idag är det tänkt...

Over and out

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2011-05-19 09:02:17

åh balen, njut ordentligt! :)



sv: tack! jag hoppas det jag också :) och jag ser fram emot inbjudan, och hoppas som tusan att jag inte jobbar! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela