Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Embracelets UF säger hejdå.

Publicerad 2011-05-15 17:21:36 i Everyday,


Idag har jag och mamma suttit och slitit vårat hår för att försöka lista ut vad som var fel i min bokföring. Som samhällare har jag noll koll på vad jag gjort - jag har gjort som pappa sagt att jag ska göra. Både mor och far jobbar ju på bank så de har lite koll. Till slut kom jag på att jag glömt fixa ett kvitto - då blev det rätt :) Så skönt, pappa och jag försökte oss på det där igår kväll men jag blev så himla frustrerad och sur så att det fick vänta till idag.

Är nästan klar med årsredovisningen (tror jag) så nu varvar jag lite med Rättskunskapsplugg och ett stycke pluggpaus. Sköönt :) Skulle vara skönt att komma ut på en promenad också, får se om det blir så senare. Frisk vårluft är ju inte helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela