Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Låtar till flaket?

Publicerad 2011-05-23 21:34:04 i Everyday,

I need your help. Nu får ni inte strunta i att kommentera för nu behöver jag lite tips och råd. Jag behöver en superduperlåt att ha på studentflaket... Vad ska jag ha?

Några av mina idéer:

- The time (dirty bit) - The Black Eyed Peas
- Don't stop believin' - Journey
- It's my life - Bon Jovi

Hit me with your best song please :)


Man får ju lite bestlutsångest - det ska ju vara en bra låt men inte vilken låt som helst. Det ska vara en bra låt, men inte för uttjatad men så att alla känner igen den och kan sjunga med. Och lite personlig. En sån låt får ni gärna komma med ;)

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2011-05-24 06:41:41

where them girls at - david guetta, den har satt sig i mitt huvud iaf :D



sv: absolut ska vi besöka stigtomta i sommar! saknar det stället :) <3

Postat av: Emilia

Publicerad 2011-05-24 22:29:33

Svar:

Hej, tack så mycket! :) Angående låtar gillar jag Katy Perry:s Firework - uttjatad men ändå inspirerande :) Kram!

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-05-25 10:56:44

Idas sommarvisa! ;)

Puss på dig vi syns snart

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela