Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Miami blue

Publicerad 2011-05-26 10:23:54 i Everyday,

Sitter och målar naglarna här framför datorn. om en timma ska jag bege mig mot skolan. Det känns så skönt att vara klar med allt skolarbete. Det känns så konstigt på något sätt också - nu kommer det inte vara plugg som gäller förän man börjar plugga vidare. Man har ju pluggat konstant i 13 år (inkluderat förra året i AZ)... Men det ska bli lite skönt med en paus men jag tror nog att jag kommer sakna det om ett tag. Några månader eller så. Känns konstigt att lämna Enskilda och klassen också, även om jag bara gått med klassen ett år... Har gått i olika klasser varje år på gymnasiet haha. Men nej - nu ser jag fram emot de kommande slappa veckorna med studentfester (togan är om en vecka!), pimpning av flaket och bara "chilla" på lektionerna :) Och så ber jag en liten bön till högre makter att vi får bra väder de kommande veckorna och framförallt på studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela