Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Run Forest, Run!

Publicerad 2011-05-15 12:27:44 i Everyday,

Igår drog jag mig ut på en lite springunda. Jag dog nästan. Jag tog mig nästan runt 5 km rundan men jag fick en liten paus på mitten när jag träffade på en kompis och hennes pojkvän (och jag kan ju säga att den pausen var välbehövlig!). Efter pluggat och skrivit klart Religions-rapporten hela veckan har det inte blivit någon träning därför var det dags igår.

I fredags lämnade jag äntligen in rapporten! Så skönt! Det är därför det varit lite tyst här i veckan - allt har handlat om rapporten. Sedan blev det bara slappande resten av den dagen :) Kompisar som hade varit ute och ridit kom förbi en stund. Var ett tag sen vi sågs :) Therese stannade och vi kollade på underbara The Blind Side. Och gissa vad mer jag gjorde i fredags? Åt mitt första äpple på tre år, nu när jag blivit av med tandställningen i underkäken också. Alltså jag har ju ätit upphackade äpplen men det här var mitt första intakta äpple jag ätit på så länge! Namnam var gott det var.

Idag är det återigen plugg som gäller - prov i Rättskunskap imorgon och en årsredovisning som ska skrivas för UF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela