Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Time goes by.

Publicerad 2011-05-03 19:04:42 i Everyday,

Tiden rusar iväg. Jag borde plugga typ 1000 gånger mer än vad jag gör men men. Oavsett om jag pluggar så mycket så försvinner i alla fall dagarna iväg. Jag är redo för studenten, skulle vara gött om det var typ imorgon! Can I get an Amen?!

Men den senaste tiden har det hunnits med en del också. Beppe & Valborg, det har ni ju inte missat. En middag med kära kompisar. En biokväll med Water for Elephants med knastrigt ljud - så bion bjöd på popcorn - torsdagslyx. Haft en argumentationsanalysskrivning på typ 3-4 timmar. Insett att jag är ordentligt stel i nacken och ryggen och att det är dags att casha in presentkortet på 90 minuters massage snart. Att det är dags att de slitna topparna ska ryka, måste bara få tummen ur och ringa och boka en tid. Köpt jeans som ska lämnas tillbaka för de var inte snygga... Hm... Jag har beställt kort på framkallning. Har äntligen hämtat (eller faktiskt fått överlämnad) min väska med diverse småointressanta saker som jag glömde på UF-mässan. Jag har fortsatt att skjuta upp Religions/Svenska-rapporten som jag fortfarande knappt kommit någon stans med.

Har fortfarande 0 bilder att bjuda på. Men om ni har tur kommer det några imorgon förmiddag. Patience.

Nu ska det skrivas en retorikreflektion till morgondagens Svenska C. Gissa vad som mer händer imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela