Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Cinnamon.

Publicerad 2011-10-04 20:27:26 i Everyday,

Kanelbullensdag :) nom nom. 2 och en halv bulle blev det för mig idag... Hoppas att alla ni fått någon också. Blev bjuden av chefen på jobbet och sedan hade kära mor köpt med sig bullar hem. Något jag köpte med mig hem är tre nya pocketsar :) Har ju faktiskt haft köpförbud på böcker de senaste månaderna, men idag tyckte jag att det var ok att köpa några. Köpte två som var "2 för 99" och sedan gick 3 kr (jag vet, hela 3 kr! haha, noot) till Bröstcancerfonden och sedan en bok som var veckans pocket på Bokia så den var lite billigare än vanligt. Jag köpte i alla fall Morgan Allings bok Kriget är Slut som har fått jättebra kritik men verkar hemsk! Och sen boken Ladies av Johan Hakelius... Och månadens bok som är Lucy Dillons Ensamma hjärtan och hemlösa hundar.

Nu kliar det lite i bokshoppar-fingrarna när jag såg att man kan köpa Leilas nya bok Hello cupcake! billigare om man köper böcker för 300:-, en winwinwin situation ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela