Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Friday 13th

Publicerad 2009-11-14 02:19:15 i AZ 2009-2010,

Gissa vad som hände idag!? Ni kommer aldrig att gissa rätt...

Jag vann en Dell mini notebook!

Är den inte fin så säg... Den är så liten och gullig. Jag vann den genom ett lotteri som en klubb hade förra månaden i samband med att de samlade in pengar till en bröstcancer-organisation. Jag donerade $25 vilket resulterade i 5 lotter till netbook-lotteriet. De olika priserna var följande;
$1 - iPod nano
$3 - TV
$5 - Dell mini netbook


Och idag kom de in till min 3rd hour och berättade att jag vunnit! De hade slagit in den i ett fint rosa paket och så filmade de när jag öppnade paketet och de ska visa det på "the anouncements" nästa vecka... Så jag får hålla utkik efter mig... Fatta vad chockad jag blev, jag visste ju att chansen fanns och de sa till mig att inte många valde Netbook-lotterna utan om de donerade $5 så kanske de valde 5 iPod-lotter istället, men vi är ju trots allt närmare 3 000 studenter på skolan. Jag blev helt glad och skakis när jag fick den (på ett väldans positivt sätt) och sen så messade jag Torrey, Taryn, Lorie och Ursh...

Om inte det vore nog så har jag ätit muffins till frukost och så fick vi muffins i min 1st hour.

Idag har varit en bra dag här i AZ - hoppas att ni har haft en lika bra dag...

xoxo

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2009-11-14 09:40:44

Haha, vad roligt! Gratulerar! =)

Saknar dig!

Puss <3

Postat av: isa

Publicerad 2009-11-14 12:05:38

åååh grattis! turunge :D

Postat av: emilia

Publicerad 2009-11-14 13:20:08

Åh, grattis! =) Säger ni the pledge varje dag i skolan btw? :)



Jag bokade min flygbiljett till phx igår, jag stannar nästan en månad nästa gång!!! aaah :D

Postat av: terese

Publicerad 2009-11-15 13:42:03

haha fan va coolt! :D

Postat av: Elin Pettersson

Publicerad 2009-11-16 21:15:58

neeej,,, gud vad kul grattis grattis hoppas att du använder den ordentligt nu... tänkte även säga att jag mejlat dig igen och väntar otåligt på svar ska prata med Nina imorrn om hon tror att vi kan vara lediga om inte struntar jag i för jag ska åka endå men det vore kul om du har pratat med dina föräldrar om när dom ska åka och lite sånt... ha det bra tills vi hörs puss puss <3<3<3<3<3<3<3

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-11-19 10:47:56

Med å vad kul! Grattis, grattis, grattis!

Det var du verkligen värd. Kramar från moster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela