Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

1 Dec. 2010

Publicerad 2010-12-01 16:57:43 i Everyday,

Ojoj... nu är det redan december. Jag sitter och lyssnar på julmusik - nu är det faktiskt okej och njuter av tända värmeljus och snön. Eller ja, jag njuter av snön innifrån och det är ju underbart vackert, bara det att det kunde ju sluta vara så förbenat kallt ute! Idag såg jag ut som en eskimå med min pälkantade luva över huvudet och kunde inte låta bli att skratta lite åt mig själv när jag mest såg ludd runt ansiktet och var tvungen att lyfta lite på luvan för att se om det kom någon bil när jag skulle gå över vägen...

Jag sitter och komponerar ihop min önskelista, den har varit på gång ett tag men nu är den pretty much färdigskriven. På tal om det fick jag mail om att iPad finns att köpa i Sverige nu - lite lockande men lite dyrt och egenligen lite onödigt. Men den är ju så cool...

Vad tycker ni?

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2010-12-03 08:32:49

håller med dig, riktigt cool men ack så dyr :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela