Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Gissa vad?!

Publicerad 2010-12-09 15:20:13 i Everyday,

Nu är jag tandställningsfri i överkäken! Alla som har haft tandställning vet hur konstigt det känns när man precis har tagit bort den - det är liksom lent och sammetsaktigt tycker jag när man känner på tändera med tungan (vilket man gör hela tiden). Och så känns de väldigt stora... tänderna. Och så har jag inte vant av mig med vissa beteenden - som att känna efter om något har fastnat i tandställningen, bara det att nu finns det ju intgen tanställning...

Och för att ge dagen en bra avslutning ska jag upp till Globen med 99 andra Enskildingar för att kolla på Idol Genrepet. Jag är ingen extrem Idol-fantast, brukar kolla på auditions men ge upp efter det. Men det blir min första gång i Globen så det bli skoj :)

Igår träffade jag min bästa barndomsbästis Lovisa efter skolan! Vi har inte setts på år och dar. Utan överdrift. Hon hade vart i Nyköping på anställningsintervju och så tog vi en fika efteråt på Huldas. Väldans mysigt var det :) Håller tummarna för att hon ska få jobbet så kan vi ses lite mer nu i julveckorna.

Nu måste jag snart bege mig tillbaka till skolan för att hoppa på bussen som tar oss till Globen.

Ciao

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2010-12-11 15:29:06

jag kommer snart och hälsar på igen! fast utan det där dumma jobbet att tänka på ;) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela