Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Hmpf...

Publicerad 2010-02-14 17:03:23 i , AZ 2009-2010,

Okej, igår gick inte som vi hade tänkt oss. Sjätte plats av elva lag. 6th out of 11. Jag menar det kunde ju ha gått sämre men det kunde ha gått betydligt bättre. Jag vet att jag messed up på en liten del av den nya kombinationen från i torsdags. Vi hade även en ny del med dans i början som inte såg bra ut (i alla fall i mitt huvud)... Så vi får se om vi får se filmen från våran show eller höra dommarnas inspelningar. Vi har lite att jobba på tills nästa show, fast vi har två veckor till den så förhoppningsvis kan vi förbättra oss rejält! Jag hade ingen chans att ta några bilder igår, det var fullt upp från att vi kom till att vi åkte. Jag hade inte ens tid att käka lunch - överlevde på två granola bars. Men jag lägger upp några bilder från förra veckans senare.

Idag är det i alla fall söndag, Alla Hjärtans Dag och allmän slappardag. Förhoppningsvis kommer Ursh och jag iväg någonstans, till the mall eller till någon biograf. Lorie och Taryn är ju fortfarande i Mexico, de kommer hem imorgon och både Terry och Torrey är på jobbet. Men först så ska jag prata med paranteserna klockan 10.30.

Aloha

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2010-02-14 20:19:18

jag hade gärna sett bilder, hoppas du får tag i det! :)

Postat av: Marie-Louise

Publicerad 2010-02-14 22:21:05

Happy Valentine,Emma.Vi sänder dig en stor hjärtlig kram. 6th out of 11 är ju i alla fall i mitten.Nästa gång går det bättre. Har precis åkt skridskor. Livet i Sverige kretsar kring melodifestival och OS. Ialla fall för vissa. Stor kram från Marie-Louise

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-02-15 20:26:36

På hästtävlingar får man rosetter om man placerar sig t.om. sjätteplatsen.:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela