Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Ol' 2009

Publicerad 2010-01-01 07:29:44 i AZ 2009-2010,

Mitt 2009 (allt som jag kommer ihåg just nu)

- Barcelona m. spanskan; skolbesök, turistande, väskstölder och äventyr.
- Teneriffa m. familjen; slappande, vattengympa och sol.
- Avklarat år 2 av gymnasiet - år 3 får vänta lite...
- 18 års födelsedagen - vänner, familj & presenter :)
- 1 Augusti - New York Prep Course - minnen, förväntningar och mer äventyr.
- 7 Augusti - anlände i Gilbert, AZ, the U.S. - förväntningar, spänning, rädsla osv. osv. svårt att beskriva.
- Gilbert High School - stort, mycket folk och överväldigande.
- Anytown Camp i Prescott - nya, underbara människor, tårar, skratt och öppna sinnen.
- Mesa High's Homecoming Dance - skoj, inte som jag trodde och amerikanskt.
- Tuscon & Tombstone - wild wild west, old fashioned photos & skoj!
- Halloweeen - bumble bee, haunted house & photos in the backyard.
- Try Outs for Winter Guard - 2 meters flaggor, spänning och joy when I made the team.
- Payson - snö, hot tub vs. heated pool, pussel och för många i en liten stuga ;)
- New Years Eve...

Idag känns inte som nyårsafton... Vi har varit och shoppat, två affärer han vi med (fast vi var borta flera timmar); Charlotte Russe & Victoria's Secret. Två av våra favorit affärer. Själv brände jag för mycket pengar fast jag köpte;
- Denimleggins (mina första skinny jeans)
- T-shirt m. 80's tryck (fast den kostade bara 89 cents - slå det om du kan!)
- Svart linne med stort silver-leopard tryck (ganska 80's too...)
- Jeans shorts till sommaren (så jag vill ha sommar nu!)
- 3 nya BHar från VS

Men i alla fall så vill jag önska alla er, tappra, älskade läsare ett gott nytt år! Hoppas att 2009 har varit ett bra år och att 2010 blir ännu bättre. Vi ses om 5 månader :)

Älskar er alla
Over and out 2009

And so a new decade begins (epic - huh!?)

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-01-01 11:16:10

Gott Nytt År! Första dagen på ett nytt år! Gnistrande vackert ute. -6 grader och strålande sol.

Vi hade en jättemysig nyårsafton. Vi hade stafett med några vänner. Fyra matstopp och avslutade med fyrverkeri vid Långsjön. Nyårskram från moster.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela