Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

IKEA pics

Publicerad 2010-01-19 04:34:17 i AZ 2009-2010, Pictures,

Aloha!
Här kommer en bildbomb från IKEA in the U.S.


Here we come!

Ursh och jag i spegelfönster.

Kanelbulle, Svenskt Kaffe och Varmkorv...

IKEA är sig likt överallt :)

De hade svenska böcker överallt! (Det var inte många jag kände igen...)

Vi öppnade en frys och vad hittade vi där - Svenska köttbullar!

Jag vill ha den hära tavlan! Svenska alfabetet är konst :)

En ny variant av Billy med nya glasdörrar som jag vill ha! Jag har planer för min bokhylla när jag kommer hem, den ska målas och jag ska ta ur det svarta ur glasdörrarna...

I mina drömar kommer jag ha ett skafferi som liknar det här när jag blir stor (fast med annat innehåll...)

Mini-Pinsess Tårta! Yummi-yum-yum!

Mer svenskt kaffe!

I deras lilla Food Market hade de Singoalla och Ballerina Kex!

Bilar - Chewy Candy Cars. Köpte inga, har fortfarande en påse från julklapparna, jag behövde ju inte lägga pengar på det.

Pasta Älgar fån avsluta min IKEA-bildkavalkad för den här gången.

Hope you liked it.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-01-19 09:49:37

Skrattar. Nu har du allt haft en liten stund i paradiset. Hade du inte något presentkort med dig så att du kunde shoppa lite?! Men vi kanske ska ses i Kungens Kurva istället när du kommer hem igen. Bamsekramar från moster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela