Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Att vara hemma.

Publicerad 2010-06-06 16:24:09 i AZ 2009-2010,

Nu har jag spenderat två dagar hemma. Det känns som att jag har varit borta i två veckor och att allt var en dröm. Att tänka att jag har bott 10 månader i USA känns lite overkligt idag. Här hemma är det sig likt med några modifieringar; ny TV i vardagsrummet, bror är längre, kompisarna tar snart studenten och rummet är lite mer späckat med nya saker från USA. Men att tio månader har gått så fort kan jag inte begripa - det var ju en halv evighet innan jag åkte iväg. Men samtidigt har jag så mycket mer erfarenheter och minnen att det känns så verkligt men det känns som att det är så långt borta i tiden fast det bara är några dagar sedan jag satt utanför Ocean Blue och sa hejdå till mina kompisar...

Sen jag kom hem har jag hunnit med en hel del i alla fall;
- Kusinstudenten
- Cykeltur genom staden
- Hälsa på mormor o morfar och se deras nya lägenhet
- Handling på Coop
- Myskväll med kompisar
- Packat ur alla väskor (fast nu ser det ut som en mindre bomb exploderade på mitt rum...

Snart kommer det en massa bilder och berättelser från Las Vegas, Graduation osv.

So Long

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2010-06-06 22:48:51

du är hemma!! åh vi måste se till att se så snart som möjligt :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela