Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Oktober 2010

Publicerad 2010-10-02 11:55:35 i Everyday,

Och så var det redan oktober. Hösten är här med sprakande färger, kyla och blåst. Men då är det ju så mysigt att sätta sig med en bok eller framför en bra film. När man inte har skolarbete att göra alltså...

Men annars så har jag hunnit med lite saker i veckan (har ju varit lite tomt här på bloggen...)
- Hälsade på på banken i torsdags efter skolan. Så kul att se alla jag inte träffat sen i sommras och så hade jag några ärenden också.
- Bakade Fat, Chunky, Chewie Chocolate Chip Cookies i onsdags. Så fat blev de väl inte men chokladiga och helt ok. Inte exakt som jag tänkt mig men det var ju första gången med det receptet så det var väl okej :)
- Träffade Frida på biblioteket helt oväntat igår när jag satt där o pluggade mellan mina lektioner.
- I onsdags var det planeringsmöte inför FN-dagen (den 24 oktober) och på måndag har vi möte igen. Men det går frammåt.

Annars har det väl hänt andra saker också (som jag inte kommer på just nu...) men idag blir nog en slappardag med en bok i högsta hugg och kanske lite plugg också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela