Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Gone, kameraladdare, gone

Publicerad 2011-04-04 20:08:02 i Everyday,

Jag kan för mitt liv inte hitta min kameraladdare. Vart har jag lagt den? Vart har den varit med? Vart kan jag ha glömt den? Mitt huvud står helt still och jag går letat runt mitt rum typ 100 gånger, ni vet hur det känns - när man letar efter något och känner att man letat på samma ställe tusen gånger och man hittar inte grejen. Till slut kommer den nog fram. Men jag vill ha den nu! Mitt batteri är ju helt stendött. Och jag är nästan hundra på att jag hade laddaren i mitt rum för några veckor sedan... Hmmm! Den är ju säkert i mitt rum - såå frustrerande. Men jag hoppas att den mirakulöst framträder när jag gått in i "nu skiter jag i det här letandet"-stadiet, det är ju då sakerna brukar komma fram. Fingers crossed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela