Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

21/8

Publicerad 2011-08-21 13:45:55 i Everyday,

Tja, jag vet att det inte är galet mycket bloggande just nu - kanske får fundera på om det rent av ska bli en bokblogg av det hela. Från en utbytesstudentsblogg till en bokblogg några år senare... På tal om böcker så kan jag säg att läsandet av den nuvarande boken trallar på men det går lite segt för närvarande. Blir oftast inte mer än en eller några sidor lästa åt gången... skärpning!

Annars har jag försökt mig på att baka Jitterbugg idag (mördeg och marängsnurror)... åt det på cafét Mecka här om dagen och det var såå gott, det var längesedan jag åt det. Jag vet inte riktigt än om de blev riktigt så goda som jag hade hoppats - det är någon lite mysko ägg-smak eller något som inte ska vara där. Hahaha. Vad flummigt. I alla fall så kanske det blir bättre när de fått svalna helt och stå lite kallt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela