Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Halsont, julklappar och crashade hårddiskar.

Publicerad 2011-12-03 21:22:46 i Everyday,

Hej alla fina. Ni som läser men inte kommenterar. Inte för att det finns så mkt att kommentera - men jag ser ju att ni är inne i alla fall ;)

Det har varit lite lugnt här sedan jag kom hem... och innan dess också. Blir mest jobb och sova av dagen känns det som, speciellt nu i dessa mörka vintertider. Har lyckats få någon förkylning också som satt sig på halsen som vanligt. Lite på näsan också som nyser mer än någonsin ;)

Min externa hårddisk han gått och krashat. Alla mina bilder från mitt år i USA och en massa andra resor. Så nu håller jag tårna för att någon ska kunna laga den... Jag ska bara få rumpan ur och ringa någon dataservice här i Nypan.

Böcker har jag ju också läst en del - inte minst på resan. Men har bara inte tagit tid till att lista dem här, men de kanske dyker upp snart. Vem vet? ;)

Nu ska jag försöka få till lite julstämning här på sidan - ut med det rosa och in med det röd/gröna.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela