Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Let the Sunshine in...

Publicerad 2011-03-30 10:12:04 i Everyday,


I lördags var jag, Adam, min farbror och hans tjej och farfar och hans fru Marie-Louise på musikalen HairStadsteatern. Den har bara gått några dagar och i recensioner innan hade jag läst att de tyckte att den var bra men ganska högt ljud och mycket naket. Och allt det kan jag väl hålla med om... Började med att en naken man ställde sig mitt på scenen och blåste en trudilutt i en trumpet och sen till och från var det nakna människor på scenen. Musiken var jättebra och alla som sjöng och var med kunde verkligen sjunga. Nu var det ett tag sen jag såg en musikal i Sverige och jag tycker ju väldigt mycket om musikaler så det var kul :) Om ni får möjligheten att se den - se den! (Fast jag vet inte om det finns några biljetter kvar, tveksamt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela