Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Matta under armen

Publicerad 2011-03-03 10:17:50 i Everyday,

Aldrig har ja mötts var så många glada miner som igår när jag gick hem från skolan. Jag hade nämligen en matta på 1,4 meter ihoprullad under armen. Det var nämligen så att jag gick förbi Eva's Mattor på Öster för att fråga om de ville sponsra mig med en matta till min UF-monter. Då svarade han som jobbade där "du kan få den här mattan" och rullade ihop den på typ två sekunder... Sen hade jag inget annat val än att klämma in mattkorven under armen och vandra hemmåt. Och oj så många leenden jag fick. Är väl inte varje dag man ser någon på Östra Storgatan med en matta under armen... Jag var i alla fall glad över att jag kunde sprida lite glädje på onsdagseftermiddagen och att jag fått en matta till min motner. Nu måste den bara klippas till lite - den var lite större än montern :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela