Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

10 maj 2011

Publicerad 2011-05-10 17:04:42 i Everyday,

Ja, jag sitter fortfarande här med min rapport för inte går det fort. Jag är så lätt distraherad just nu, men men. Jag vet att den kommer vara klar kl 12.00 på fredag men det skulle vara toppen om den var klar lite tidigare. Eftersom att jag har ett prov i Rättskunskap på fredag förmiddag... Så det skulle ju vara skönt att hinna plugga lite till det :)

Vad är det annars som gäller idag. Jo, det är ju den 10 maj. Bara en månad på pricken kvar till studenten. Om en månad är man utsprungen, hes efter flaket och har nog precis hunnit landa hemma på studentmottagningen för att ladda om batterierna en stund innan det är ut och flänga som gäller. I can't wait!


Nu är det tamigtusan VÅR! Underbara väder - I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela