Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Tjejmilen 2011

Publicerad 2011-09-04 15:50:35 i Everyday,

Igår sprang jag minsann Tjejmilen för andra året i rad. Jag siktade någonstans på tiden 1 h och 10 minuter. Eller i alla fall snabbare än förra årets 1h och 18 minuter. Och när jag sprang i mål stod klockan nästan exakt på sekunden på 1 h och 10 minuter! Helt galet mina vänner! Målet var också att springa hela vägen (eller springa och springa, jogga i alla fall) och inte gå ens en liten bit - och det lyckades jag minsann hålla. Det jag kan säga är väl att det blev någon form av mikrogång när man skulle in bland vattenborden och få sig en liten slurk vatten, där går det inte att springa pga. kaoset. Alla vill ju ha vatten.

Jag tänkte bjussa på en bild men har ingen i närheten för tillfället men det kanske kommer en senare :)

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-09-05 22:01:07

Heja Semlan! Så bra gjort. Ni är fantastiska mammsen och du som tog er ända in i mål! Puss o Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela