Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Flygande start...

Publicerad 2012-01-02 19:44:32 i Everyday,

En hand upp om du blev väckt en halvtimme innan du skulle vara på jobbet imorse. (en hand är uppe här på andra sidan skärmen kan jag säga) Pappa kom in och väckte mig och jag liksom flög upp ur sängen som man gör när man försovit sig... Min iPhone hade minsann bestämt sig för att inte larma helt enkelt - och då ställer jag 3 st olika larm med typ några minuters mellanrum. Är det för att det är nytt år?! Jaja, jag kom till jobbet nästan i tid tack vare pappa som skjutsade mig.

Flygande start på 2012 kan man väl säga ;) Året firades i alla fall in med Therese och Lises hundar. Hundarna höll sig förvånansvärt lugna vilket var skönt när alla fyrverkerier small av. Älskar fyrverkerier! Så maffigt och fint :)

God fortsättning på er alla och hoppas att ni får ett fantastiskt 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela