Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Ahoy buddies

Publicerad 2009-08-08 02:18:02 i AZ 2009-2010,

Nu har jag landat i Phoenix, det ar varmt. Det var 39 grader nar jag o Lorie akte till Gilbert High School for att hamta mina papper... Skriver pa familjens dator och har darfor inga a, a eller o. Men detta blir bara ett kort inlagg hade jag tankt. Lagger upp bilder m.m. fran prep. campet senare. Efter 5 timmars flyg landade jag, Julie och Martin (de studenter som kommer att bo i Mesa, valdigt nara dar jag bor) pa flygplatsen och blev valkomnade av vara area rep. och vardfamiljer...

Fick reda pa att familjen ar vegetarianer, vilket inte ar mig emot - spannande att prova. Pa tisdag ska jag till skolan for att valja mina klasser och for att borja samma dag - lite scary. Skolan ar ju enorm! Ikvall ska vi till nagra kompisar till familjen och ata middag. Pa sondag kommer den andra utbytesstudenten, tjejen fran Nya Zeeland.

Karlek

Kommentarer

Postat av: lise

Publicerad 2009-08-08 14:30:39

hoppas du kommer bli en frälst vegetarian!

Postat av: emilia

Publicerad 2009-08-09 12:34:12

Hur gillar du PHX såhär långt? :)

Postat av: terreerese

Publicerad 2009-08-09 20:50:01

håller med lise ;D värsta skoj ju :D

späännande! med allt du

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela