Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Greetings from AZ

Publicerad 2009-08-10 20:37:26 i AZ 2009-2010,

Halloj!

Har ingen aning om vad klockan ar hos er men typ mitt i natten... Har ar hon 11.31 am. Igar hamtade vi upp Ursula - utbytesstudenten fran Nya Zeeland och sedan akte vi till en grekisk restaurang och kakade middag. Vi hade valdans trevligt och nar vi var pa vag hem sag vi en valdigt vacker solnedgang - som vanligt har i oknen.

Imorgon borjar skolan, det ar ju bara lite laskigt! Men jag ser fram emot det, jag ska valja ut mina amnen imorgon ocksa, det kanns svart... Det lar ju finnas sa mkt att valja pa. Men det gar nog bra :) Ska folja med Lorie och Ursula till Mesa High (dar Ursula och ena dottern i familjen ska ga) nar hon ska valja klasser och sedan ska vi ga en liten rundtur i skolan... Jag tror att den ar ungefar lika stor som Gilbert H S sa det ska blir spannande att se storleken pa skolan... Lorie sa att jag skulle fa en "Student Aid" forsta dagen eller ngt sannt, som visade mig runt och sa. Det kanns ganska bra, eftersom att mitt lokalsinne inte ar det basta ;)

Hor av mig senare, forhoppningsvis fran min dator, sa jag kan anvanda svenska bokstaver ocksa...

Pussar

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-08-10 21:26:12

Ska bli jättespännande att höra om din första skoldag! PS. Du kanske ska skaffa en gps?! :)

Stor kram till dig.

Postat av: isa

Publicerad 2009-08-10 22:08:12

ååh spännande! lycka till i nya skolan :D <33

Postat av: terreerese

Publicerad 2009-08-11 20:40:50

späännande spännande! :D hur är det att bo i en öken da? :P

pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela